28/12/2024
פרסום בסושיאל מדיה מתייחס לשימוש בפלטפורמות חברתיות כדי לקדם מוצרים, שירותים או מותגים. זהו כלי שיווקי יעיל שמאפשר לעסקים להגיע לקהל ממוקד על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות. פרסום בסושיאל מדיה כולל יצירת תוכן מעניין, פרסומות ממומנות, השקת קמפיינים שיווקיים ופעילויות אינטראקטיביות כמו סקרים ותחרויות. היתרונות של פרסום כזה כוללים הגברת המודעות למותג, שיפור המעורבות עם הלקוחות והיכולת למדוד תוצאות בזמן אמת. בעידן הדיגיטלי, פרסום בסושיאל מדיה הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות שיווק רבות

























